Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Barcin

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Polityka jakości

Misją Urzędu Miejskiego w Barcinie jest skuteczna i sprawna realizacja zadań publicznych o charakterze gminnym oraz podejmowanie działań zmierzających do wszechstronnego rozwoju miasta i gminy, na rzecz i we współpracy z klientami, celem zaspakajania ich słusznych potrzeb i oczekiwań.

Polityka Jakości stosowana przez wszystkich pracowników Urzędu polega na starannej i profesjonalnej obsłudze Klientów Urzędu i dążeniu do osiągnięcia przyjętych celów jakości:

  1. realizacji celów wyznaczonych w Strategii Rozwoju Społeczno- Gospodarczego Miasta i Gminy Barcin oraz dokumentach strategicznych dotyczących w szczególności tworzenia warunków sprzyjających wzrostowi atrakcyjności inwestycyjnej,
  2. obsługi i realizacji spraw Klientów w trybie określonym przepisami prawa i bez zbędnej zwłoki,
  3. budowania przyjaznego wizerunku Urzędu poprzez zapewnienie Klientom kompleksowej informacji i pozyskiwaniu ich opinii na temat zadań i spraw realizowanych przez Urząd.

Wspólnie z pracownikami urzędu zobowiązuję się do realizacji celów przyjętych w Polityce Jakości, zapewnienia zasobów i warunków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania i jego doskonalenia, tym samym deklaruję świadczenie usług dla klientów urzędu zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych.
 

Burmistrz Barcina
/-/ Michał Pęziak


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Polityka jakości (PDF, 297.06Kb) 2025-01-17 10:31:58 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Emilia Janicka (Migracja danych BIP)

Data wytworzenia:
06 sie 2018

Osoba dodająca informacje

Emilia Janicka (Migracja danych BIP)

Data publikacji:
06 sie 2018, godz. 09:51

Osoba aktualizująca informacje

Karol Kaśków

Data aktualizacji:
17 sty 2025, godz. 10:32