Polityka jakości
Misją Urzędu Miejskiego w Barcinie jest skuteczna i sprawna realizacja zadań publicznych o charakterze gminnym oraz podejmowanie działań zmierzających do wszechstronnego rozwoju miasta i gminy, na rzecz i we współpracy z klientami, celem zaspakajania ich słusznych potrzeb i oczekiwań.
Polityka Jakości stosowana przez wszystkich pracowników Urzędu polega na starannej i profesjonalnej obsłudze Klientów Urzędu i dążeniu do osiągnięcia przyjętych celów jakości:
- realizacji celów wyznaczonych w Strategii Rozwoju Społeczno- Gospodarczego Miasta i Gminy Barcin oraz dokumentach strategicznych dotyczących w szczególności tworzenia warunków sprzyjających wzrostowi atrakcyjności inwestycyjnej,
- obsługi i realizacji spraw Klientów w trybie określonym przepisami prawa i bez zbędnej zwłoki,
- budowania przyjaznego wizerunku Urzędu poprzez zapewnienie Klientom kompleksowej informacji i pozyskiwaniu ich opinii na temat zadań i spraw realizowanych przez Urząd.
Wspólnie z pracownikami urzędu zobowiązuję się do realizacji celów przyjętych w Polityce Jakości, zapewnienia zasobów i warunków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania i jego doskonalenia, tym samym deklaruję świadczenie usług dla klientów urzędu zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych.
Burmistrz Barcina
/-/ Michał Pęziak
Załączniki do pobrania
| Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
|---|---|---|---|
| Polityka jakości (PDF, 297.06Kb) | 2025-01-17 10:31:58 | 0 |
| Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
|---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Emilia Janicka (Migracja danych BIP) Data wytworzenia:
06 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Emilia Janicka (Migracja danych BIP) Data publikacji:
06 sie 2018, godz. 09:51
Osoba aktualizująca informacje
Karol Kaśków Data aktualizacji:
17 sty 2025, godz. 10:32