Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej
Porządek obrad
XLV sesji Rady Miejskiej w Barcinie
12 października 2018 r. o godz. 10.00
1. Otwarcie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6. Podsumowanie działań Burmistrza Barcina w kadencji 2014- 2018.
7. Zgłaszanie interpelacji i zapytań.
8. Podjęcie uchwał:
8.1. w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Barcin;
8.2. w sprawie wyodrębnienia Środowiskowego Domu Samopomocy w Barcinie ze struktur Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Barcinie i utworzenia odrębnej jednostki organizacyjnej gminy Barcin pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Barcinie;
8.3. w sprawie zmiany statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcinie.
8.4. w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane w kościele pw. Św. Jakuba Większego w Barcinie;
8.5. w sprawie zmian w budżecie uchwalonym Uchwałą Nr XXXVI/322/2017 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 15 grudnia 2017 r.
9. Odpowiedzi na interpelacje.
10. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
11. Podsumowanie działalności Rady Miejskiej VII kadencji.
12. Zakończenie obrad.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Przemysław Jessa Data wytworzenia:
02 paź 2018
Osoba dodająca informacje
Karol Kaśków Data publikacji:
15 sty 2025, godz. 14:17
Osoba aktualizująca informacje
Emilia Janicka (Migracja danych BIP) Data aktualizacji:
12 paź 2018, godz. 10:06