Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Barcin

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej

Porządek obrad
XLV sesji Rady Miejskiej w Barcinie

12 października 2018 r. o godz. 10.00

1. Otwarcie. 
2. Stwierdzenie quorum. 
3. Ustalenie porządku obrad. 
4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 
5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym. 
6. Podsumowanie działań Burmistrza Barcina w kadencji 2014- 2018. 
7. Zgłaszanie interpelacji i zapytań. 
8. Podjęcie uchwał:

            8.1. w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Barcin;

            8.2. w sprawie wyodrębnienia Środowiskowego Domu Samopomocy w Barcinie ze struktur Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
                 Barcinie i utworzenia odrębnej jednostki organizacyjnej gminy Barcin pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Barcinie;

            8.3. w sprawie zmiany statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcinie.

            8.4. w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane w kościele pw. Św. Jakuba Większego w Barcinie;

            8.5. w sprawie zmian w budżecie uchwalonym Uchwałą Nr XXXVI/322/2017 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 15 grudnia 2017 r.

9. Odpowiedzi na interpelacje. 
10. Wolne wnioski, zapytania i informacje. 
11. Podsumowanie działalności Rady Miejskiej VII kadencji. 
12. Zakończenie obrad.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Przemysław Jessa

Data wytworzenia:
02 paź 2018

Osoba dodająca informacje

Karol Kaśków

Data publikacji:
15 sty 2025, godz. 14:17

Osoba aktualizująca informacje

Emilia Janicka (Migracja danych BIP)

Data aktualizacji:
12 paź 2018, godz. 10:06