Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Barcin

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Miejski Dom Kultury w Barcinie ogłasza nabór kandydata do pracy na stanowisko Asystenta ds. Organizacji Imprez

Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Biegła obsługa komputera i Internetu
• Znajomość programów graficznych oraz sprzedaży internetowej
• Znajomość przepisów dotyczących organizacji imprez, w tym:
- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
• Zdolności organizacyjne
• Orientacja w bieżących wydarzeniach kulturalnych
• Wysoka kultura osobista, kreatywność

Wymagane dokumenty:
• Świadectwa potwierdzające wykształcenie
• Świadectwa ukończenia kursów, szkoleń
• Podanie wraz z uzasadnieniem
• CV
• Portfolio z projektem: (afisz, ulotka, zaproszenie) na dowolne wydarzenie kulturalne

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty można składać w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury w Barcinie przy ulicy Artylerzystów 13 (Budynek Szkoły Podstawowej nr 2) do 20 VIII 2018r. 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy zostaną poinformowani telefonicznie.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Artur Jakubowski

Data wytworzenia:
07 sie 2018

Osoba dodająca informacje

Emilia Janicka (Migracja danych BIP)

Data publikacji:
08 sie 2018, godz. 14:27

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Wrzesiński

Data aktualizacji:
27 sty 2023, godz. 11:41