Miejski Dom Kultury w Barcinie ogłasza nabór kandydata do pracy na stanowisko Asystenta ds. Organizacji Imprez
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Biegła obsługa komputera i Internetu
• Znajomość programów graficznych oraz sprzedaży internetowej
• Znajomość przepisów dotyczących organizacji imprez, w tym:
- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
• Zdolności organizacyjne
• Orientacja w bieżących wydarzeniach kulturalnych
• Wysoka kultura osobista, kreatywność
Wymagane dokumenty:
• Świadectwa potwierdzające wykształcenie
• Świadectwa ukończenia kursów, szkoleń
• Podanie wraz z uzasadnieniem
• CV
• Portfolio z projektem: (afisz, ulotka, zaproszenie) na dowolne wydarzenie kulturalne
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty można składać w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury w Barcinie przy ulicy Artylerzystów 13 (Budynek Szkoły Podstawowej nr 2) do 20 VIII 2018r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy zostaną poinformowani telefonicznie.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Artur Jakubowski Data wytworzenia:
07 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Emilia Janicka (Migracja danych BIP) Data publikacji:
08 sie 2018, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Wrzesiński Data aktualizacji:
27 sty 2023, godz. 11:41