Informacja dla osób głuchoniemych i niedosłyszących
Dnia 19 sierpnia 2011 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U.2011.209.1243), która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie.
W związku z powyższym wyznaczony pracownik tutejszego urzędu, będzie ułatwiał osobom uprawnionym - kontakt z urzędem zgodnie z powyższą ustawą.
Potrzebę skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sekretariat@barcin.pl lub telefonicznie +48 52 383 41 00.
Ponadto Urząd Miejski w Barcinie udostępnia następujące usługi wspierające komunikowanie się:
1. Informacje dot. działalności Urzędu dostępne są na stronie www.bip.barcin.pl oraz www.barcin.pl
2. Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@barcin.pl
3. Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem faksu: +48 52 383 41 43
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor BIP Data wytworzenia:
20 lip 2018
Osoba dodająca informacje
Karol Kaśków Data publikacji:
16 sty 2025, godz. 07:42
Osoba aktualizująca informacje
Karol Kaśków Data aktualizacji:
08 lis 2024, godz. 19:12