Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Barcinie
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje oraz formularze umożliwiające załatwienie niektórych spraw w urzędzie, drogą elektroniczną [...] odnośnik do e-BOI
W zakładce Formularze i karty spraw, znajdują się rodzaje spraw do załatwienia, podzielone na kategorie uporządkowane alfabetycznie. Każda sprawa zawiera kartę sprawy, w której opisane są procedury załatwienia danej sprawy, wymagane dokumenty oraz ewentualne opłaty.
Moduł Stan sprawy umożliwia sprawdzenie, na jakim etapie załatwienia jest interesująca nas sprawa.
Aby załatwić sprawy urzędowe przez internet, należy założyć indywidualne (darmowe) konto na platformie ePUAP oraz:
- uzyskać i potwierdzić profil zaufany (PZ)
LUB - zakupić certyfikat kwalifikowany w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych dokumentów (Krajowa Izba Rozliczeniowa - Ośrodek Zarządzania Kluczami | Unizeto CERTUM - Powszechne Centrum Certyfikacji | Sigillum - Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej)
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej – na platformie ePUAP:
/4jqy80sc35/skrytka
Adres do e-doreczeń:
AE:PL-13324-72960-BDCEI-27
Szczegółowe informacje dotyczące załatwiania spraw urzędowych przez internet znajdują się na https://www.epuap.gov.pl
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Skorzystanie z opublikowanych e-Usług, poprzez wypełnienie dedykowanego e-formularza bądź dołączenie podpisanego elektronicznie dokumentu do pisma ogólnego na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych:
- płyta CD-RW/DVD-RW.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor BIP Data wytworzenia:
01 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Karol Kaśków Data publikacji:
16 sty 2025, godz. 09:08
Osoba aktualizująca informacje
Karol Kaśków Data aktualizacji:
27 sty 2025, godz. 10:08