Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Barcinie
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje oraz formularze umożliwiające załatwienie niektórych spraw w urzędzie, drogą elektroniczną [...] odnośnik do e-BOI
W zakładce Formularze i karty spraw, znajdują się rodzaje spraw do załatwienia, podzielone na kategorie uporządkowane alfabetycznie. Każda sprawa zawiera kartę sprawy, w której opisane są procedury załatwienia danej sprawy, wymagane dokumenty oraz ewentualne opłaty.
Aby załatwić sprawy urzędowe przez internet, należy założyć indywidualne (darmowe) konto na platformie ePUAP oraz:
- uzyskać i potwierdzić profil zaufany (PZ)
LUB - zakupić certyfikat kwalifikowany w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych dokumentów (Krajowa Izba Rozliczeniowa - Ośrodek Zarządzania Kluczami | Unizeto CERTUM - Powszechne Centrum Certyfikacji | Sigillum - Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej)
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej – na platformie ePUAP:
/4jqy80sc35/skrytka
Adres do e-doreczeń:
AE:PL-13324-72960-BDCEI-27
Szczegółowe informacje dotyczące załatwiania spraw urzędowych przez internet znajdują się na https://www.epuap.gov.pl
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Skorzystanie z opublikowanych e-Usług, poprzez wypełnienie dedykowanego e-formularza bądź dołączenie podpisanego elektronicznie dokumentu do pisma ogólnego na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych:
- płyta CD-RW/DVD-RW.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor BIP Data wytworzenia:
01 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Karol Kaśków Data publikacji:
16 sty 2025, godz. 09:08
Osoba aktualizująca informacje
Karol Kaśków Data aktualizacji:
19 wrz 2025, godz. 13:09