Przejdź do treści
Ścieżka do tej strony: Strona główna » Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska » Ogłoszenia o naborze
Menu

Miejski Dom Kultury w Barcinie ogłasza nabór kandydata do pracy na stanowisko Asystenta ds. Organizacji Imprez

Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Biegła obsługa komputera i Internetu
• Znajomość programów graficznych oraz sprzedaży internetowej
• Znajomość przepisów dotyczących organizacji imprez, w tym:
- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
• Zdolności organizacyjne
• Orientacja w bieżących wydarzeniach kulturalnych
• Wysoka kultura osobista, kreatywność

Wymagane dokumenty:
• Świadectwa potwierdzające wykształcenie
• Świadectwa ukończenia kursów, szkoleń
• Podanie wraz z uzasadnieniem
• CV
• Portfolio z projektem: (afisz, ulotka, zaproszenie) na dowolne wydarzenie kulturalne

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty można składać w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury w Barcinie przy ulicy Artylerzystów 13 (Budynek Szkoły Podstawowej nr 2) do 20 VIII 2018r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy zostaną poinformowani telefonicznie.

 


Informacje o artykule

Autor przygotowujący dane: Artur Jakubowski (MDK)

Wprowadził/a: Marek Przybysz

Data wytworzenia: 2018-08-07

Data udostępnienia: 2018-08-08 08:15:12

Liczba wyświetleń: 107

Drukuj artykuł

Urząd Miejski w Barcinie, 88-190 Barcin, ul. Artylerzystów 9
tel. +48 52 383 41 00, fax +48 52 383 41 43, e-mail: sekretariat@barcin.pl

ilość odwiedzin: 719318

Nawigacja pomocnicza